پشتیبانی سریع و 24 ساعته

ارسال رایگان و فوری در تهران

اعتماد به مغزبار

چرا و چگونه به مغزبـــار اعتماد کنیم؟

خرید آنلاین و اینترنتی هر جنس و کالایی نیازمند تاییدیه و مجوزهایی است که باعث می شود مشتری با خیال آسوده و راحتی اعتماد به خرید کند.

فروشگاه اینترنتی مغزبار نیز از این قاعده و شرایط مستثنی نمی باشد. 

بنابراین تصمیم داریم در این صفحه، تمام مواردی که جهت ایجاد اعتماد اولیه بین ما و مخاطبین موثر باشد را بازگو کنیم. هدف نهایی ما این است که شما هر زمان نیاز به خرید آجیل و خشکبار تازه و باکیفیت داشتید، اولین گزینه‌ای باشیم که به ذهنتان می‌رسد.

اعتماد به مغزبار | چگونه به مغزبار اعتماد کنیم
ضمانت سلامت و کیفیت محصولات فروشگاه مغزبار

مغزبار سلامت و کیفیت محصولات را تضمین می کند.

درآمد و فروش بالا همه چیز نیست!
فروشگاه مغزبار این شعار را به عنوان هدف و رسالت اصلی کار خود می داند. از این جهت کیفیت محصولات را به درستی سنجیده و سلامت مشتری و مخاطب خود را در اولویت قرار داده و تضمین می کند.

مغزبار از درگاه پرداخت امن برای خرید مشتریان استفاده می کند.

این وب سایت تراکنش‌های خود را از طریق درگاه پرداخت امن زیبال انجام می‌دهد. لازمه و اهمیت دریافت درگاه پرداختی امن، نیاز به احراز هویت و نشانی صاحب سایت و همچنین ارائه مجوزهای لازم به بانک مرکزی دارد. با کلیک روی تصویر، می توانید تاییدِ زیبال از درگاه سایت و فروشگاه مغزبار را مشاهده نمایید.

ایرنیک | مرکز ثبت دامنه های کشوری

مغزبار در مرکز ثبت دامنه‌های مرتبه‌ اول کشوری به ثبت رسیده است.

وب سایت مغزبار در مرکز ثبت دامنه‌های مرتبه اول کشوری «nic.ir» ثبت شده است. شایان ذکر است که جهت ثبت دامنه، اطلاعات هویتی و نشانی ما مورد تایید این مرکز می باشد.